آموزش دریافت NFT رایگان از Coinmarketcap

NFT رایگان، جوایز سایت Coinmarketcap، سایت های دریافت NFT رایگان

از آنجایی که تورم کشور همیشه روند صعودی داشته یکی از راه های بیمه کردن پول و سرمایه داشتن درآمدهای دلاری است. یکی از راه های کسب رسین به این درآمد حظور در حوزه بلاکچین می باشد. این حوزه بسیار وسیع بوده و برای هر فردی با سلایق و روحیات مختلف فرصت درآمدزایی را فراهم می کند. ترید، سرمایه گذاری، ایردراپ، NFT, Metaverse ، برنامه نویسی و…

یکی از ترندترین های حوزه بلاکچین، بازار nft می باشد که به جرات یکی از آینده دار ترین و ارزشمندترین بازارها برای کسب درآمد خواهد بود. اما این بازار هنوز نوپاست و به بلوغ نرسیده است و درآمد آن قابل رقابت با فارکس و ارزدیجیتال نیست. نحوه کسب درآمد از این حوزه بطور کامل در یک دوره رایگان در آینده ارائه خواهد شد. اما در این مقاله یکی از روش های کسب nft رایگان اموزش داده می شود.

فهرست مطالب

پلتفورم coinmarketcap

برای ورود به هر حوزه ای یکی از مهمترین موارد آشنایی با ابزارها و پلتفورم های آن حوزه می باشد. سایت coinmarketcap یکی از مهمترین و کاملترین ابزارهای حوزه ارزدیجیتال می باشد که می توان با استفاده از آن اطلاعات بسیار مفید و سودآوری را کسب نمود. برخی از کاربردها و موارد استفاده از این سایت در زیر نام برده شده است:

  • مشاهده رمزارزهای لیست شده و اطلاعات مربوط به آنها (حجم، قیمت، شبکه، کانترکت آدرس، مارکت و…)
  • مشاهده توکن های ترند شده، توکن های تازه اضاف شده، بیشترین سود و ضرر
  • مشاهده شبکه های اجتماعی ترند
  • بررسی صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز 
  • مشاهده اخبار و رویدادها
  • معرفی ایردراپ های رایگان و همچنین شرکت در عرضه اولیه توکن ico
  • ابزارهای مرتبط با nft مثل دریافت nft رایگان، مارکت پلیس ها، مشاهده کالکشن ها و…

اینها تنها بخش کوچکی از سایت coinmarketcap می باشد. این سایت به جرات یکی از مهمترین سایت های حوزه ارزدیجیتال است که یادگیری آن به کسب سود بیشتر شما از این بازار کمک می نماید.

در مقاله ای دیگر با عنوان “ایردراپ، واقعیت یا کلاهبرداری؟” نحوه شرکت در ایردراپ های رایگان آموزش داده شده است. پیشنهاد میکنم اگر به ایردراپ های رایگان علاقه مندین این مقاله را مشاهده نمایید، ایردراپ های معرفی شده در این بخش از اعتبار نسبی برخوردارند.

در سایت و پلتفورم کوین مارکت کپ می توان الماس هایی روزانه ای را دریافت نمود که با استفاده از آنها می توان پاداش های متنوعی مانند nft رایگان را دریافت نمود که در این مقال به آن پرداخته خواهد شد.

 

کوین مارکت کپ

دریافت nft رایگان در coinmarketcap

روزانه می توانید وارد سایت یا اپلیکیشن موبایل coinmarketcap شوید و الماس یا diamond دریافت نمایید. با استفاده از این الماس ها می توانید در دریافت پاداش هایی مثل nft رایگان، آواتار، کوپن خرید، میستری باکس و ای بوک شرکت نمایید. 

به همین راحتی و سادگی با فعالتی که تنها در روز 10 ثانیه از وقتتان را میگیرد می توانید پاداش های جذابی را دریافت کنید.

در صورتی که از لینک زیر برای ثبت نام استفاده کنید پس از رسیدن به 100 الماس، 20 الماس اضاف دریافت خواهید کرد.

nft رایگان

تبدیل الماس به nft رایگان

همان طور که گفته شد تنها با ورود به برنامه و دریافت روزانه الماس می توانید پاداش های متنوعی مثل nft رایگان دریافت نمایید. برای این منظور پس از اینکه به تعداد الماس شما به حد نساب رسید می توانید به بخش diamond rewards رفته و از فیلتر کنار صفحه nft یا هر پاداش دیگر را انتخاب نمایید.

پس از گذاشتن فیلتر بر روی nft می توانید nft های قرار داده شده را مشاهده نمایید. تعداد الماس خواسته شده در قبال nft مورد نظر و همچنین تعداد nft برای تبدیل نوشته شده است. با کلیک بر روی باکس nft مورد نظر نحوه تبدیل و دریافت nft نوشته شده است. از دستورالعمل نوشته شده استفاده کرده و nft رایگان دریافت نمایید.

nft رایگان
nft رایگان

نکات تکمیلی

شاید در نگاه اول رسیدن به مقادیر خواسته شده سخت و زمانبر باشه، اما همون طور که در ویدیو زیر مشاهده می کنین بدون حتی یک رفرال به 9000 الماس رسیدم. 

هر چه تعداد nft هایی که قراره داده بشه کمتر باشه ارزش اون nft بیشتره!

مدتیه که بخش رفرال گیری حذف شده اما احتمالا با اپدیت مجدد اضاف بشه.

امیدوارم با استفاده از این مقاله به سود خوبی از دریافت nft رایگان برسید.

در این سایت ردپای پول رو دنبال می کنیم، پس اگر شمام می خواین رد پول رو دنبال کنین، با ما همراه باشین.

صرافی ویژگی لینک ثبت نام
favicon او ام پی 50 هزار تومن جایزه ثبت نام و احراز هویت، پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزها، 50 درصد تخفیف کارمزد لینک ثبت نام
nobitex-l نوبیتکس پشتیبانی از ارزها و شبکه های مختلف، 10 درصد تخفیف کارمزد، حداقل خرید 11 تتر لینک ثبت نام
wallex-exchange والکس پشتیبانی از ارزهای مختلف، حداقل خرید بسیار پایین با کارمزد کم، 10 درصد تخفیف تراکنش، شرکت در جشنواره و جوایز مختلف لینک ثبت نام
io.bitpin.app_f88dbce1-463f-4b3d-bab3-fa70503fc792 بیت پین پشتیبانی از ارزهای مختلف، حداقل خرید 100 هزار تومن، 10 درصد تخفیف کارمزد تراکنش، شرکت در جشنواره و جوایز مختلف لینک ثبت نام
ir.aban.th_45483ee8-0053-45ee-9093-4cc9bff60acf آبان تتر پشتیبانی از ارزهای بسیار زیاد، 10 درصد تخفیف تراکنش، شرکت در جشنواره و جوایز مختلف لینک ثبت نام
pro.bingbon.app-1968d7c0-f024-403b-a8cb-ab9f92985a79_512x512 بینگ ایکس معتبر و بسیار مناسب برای ایرانی ها، استفاده از رمزریال ایران، دارای ابزار کپی ترید قوی لینک ثبت نام

توی پیج اینستامون کلی آموزش، خبر، تحلیل و سیگنال از بورس و فارکس و ارز دیجیتال داریم.

تمام ویدیوهای آموزشی توی حوزه های پولساز هم در کانال یوتیوبمون قرار داره.

دانلود 300 موزیک بدون کپی رایت مخصوص یوتیوب

  • یک پکیج فوق العاده جذاب برای تولید محتوا در یوتیوب
  • 300 موزیک بدون کپی رایت
  • موزیک بی کلام بسیار جذاب و کاربردی
  • دارای لایسنس جداگانه برای هر موزیک

دانلود +1000 موزیک بیکلام مخصوص تولید محتوا

  • بیش از 200 آهنگ بیکلام آرامش بخش از افراد معروف
  • بیش از 50 آهنگ چالش اینستاگرامی
  • بیش از 300 موزیک مخصوص لوگوموشن و ترنزیشن و…
  • بیش از 500 آوای کوتاه و افکت صوتی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *