ثبت نام صرافی نوبیتکس

آموزش جامع صرافی نوبیتکس، ثبت نام و احراز هویت، واریز و برداشت، خرید و فروش ارزدیجیتال

امروزه بازار رمزارزها و ارزهای دیجیتال بشدت گرم شده است. در تمام محافل، یوتیوب، اینستاگرام و فضای مجازی صحبت از خرید و فروش ارزهای دیجیتال می شود. با توجه به رشد تورم و افزایش قیمت دلار در ایران، این بازار از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است.

طبق آمار تعداد جمعیت میلیونرها در ایران یک رشد انفجاری داشته و رکوردار است که درصد زیادی از این رکورد به افراد فعال در حوزه کریپتو مربوط می باشد. لذا از دست دادن این بازار به منزله از دست دادن شانس ثروتمند شدن است.

اولین گام برای ورود عملیاتی به این بازار، تبدیل پول رایج (تومان) به یک استیبل کوین مثل تتر است. برای این منظور به یک صرافی معتبر ایرانی نیاز است. در این مقاله نحوه ثبت نام صرافی نوبیتکس به عنوان یک صرافی ایرانی معروف و معتبر پرداخته شده است.

ثبت نام صرافی نوبیتکس
Altseason is Coming

با این دو تا آلتسیزن رو از دست نمیدی !!!

1- پکیج سیگنال و تحلیل 50 آلت کوین مستعد پامپ

2- دوره رایگان صفر تا ترید ارزدیجیتال

معرفی صرافی نوبیتکس NOBITEX

صرافی نوبیتکس یکی از معروفترین و ایمن ترین صرافی های آنلاین به شمار می آید. این صرافی فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و تاکنون بیش از 600 هزار کاربر فعال حجم معاملاتی بیش از 200 میلیارد داشته است. در این صرافی به راحتی می توانید تعداد زیادی ارزدیجیتال معروف رو خرید و فروش کنید. ارزهای خریداری شده رو هم میتونید در خود صرافی در کیف پول های مجزا نگهداری کنین و هم با کمترین میزان کارمزد به صرافی های خارجی مثل کوکوین، بایننس و… انتقال بدین.

در این مقاله به طور مفصل به ثبت نام صرافی نوبیتکس و همچنین نحوه فعالیت در آن پرداخته شده است.

ویژگی های صرافی نوبیتکس

به منظور خرید و فروش ارزدیجیتال اولین گام ثبت نام صرافی نوبیتکس (ایرانی) است. صرافی های ایرانی بسیار زیادی وجود دارند که شما هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در اینجا تعدادی از ویژگی های صرافی نوبیتکس رو براتون نام میبرم، اما انتخاب اینکه از کدوم صرافی استفاده کنین برعهده خودتون هست. از ویژگی های صرافی نوبیتکس می توان موارد زیر را نام برد:

  1. محیط کاربری ساده
  2. پشتیبانی 24 ساعته
  3. امکان خرید و فروش ارزدیجیتال بصورت ریالی
  4. پشتیبانی از مهمترین ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین، بایننس کوین، کاردانو و…
  5. دارای دو بازار اصلی و حرفه ای
  6. امینت بالا
  7. خرید بصورت سفارش گذاری و سفارش سریع
ارزدیجیتال نوبیتکس
بازارهای نوبیتکس

ثبت نام صرافی نوبیتکس

جهت ثبت نام صرافی نوبیتکس می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد محیط ثبت نام صرافی شوید. همچنین در ویدیو ابتدای مقاله به طور کامل و مفصل به این صرافی پرداخته شده است. توجه داشته باشید که نحوه ثبت نام و فعالیت در اکثر صرافی های ایرانی شبیه به هم می باشد. لذا فیلم تهیه شده رو با دقت مشاهده فرمایید تا به راحتی بتوانید در هر صرافی دلخواه فعالیت کنید.

در ویدیو ابتدا مقاله نحوه ثبت نام صرافی نوبیتکس و احراز هویت به طور گام به گام و عملی توضیح داده شده است و می توانید با مشاهده آن و انجام گام به گام مراحل در این صرافی ثبت نام نمایید.

همچنین در صورتی که از لینک ثبت نام گذاشته شده و یا کد دعوت زیر جهت ثبت نام استفاده نمایید، می توانید از 10 درصد تخفیف کارمزد در تمام تراکنش هایتان استفاده کنید.

کد دعوت : 8364861

توجه داشته باشید که ثبت نام صرافی نوبیتکس یا صرافی های دیگر بسیار ساده و شبیه به هم می باشد. لذا انتخاب صرافی برعهده خودتان می باشد و این مقاله تنها جنبه آموزشی دارد.

راستی میدونستی می تونی با یه کار کوچیک ازمون کد تخفیف 30 درصدی روی تمام محصولات قابل فروشمون چه محصولات الان و چه محصولات ارزنده ای که در آینده قراره منتشر بشه بگیری؟

فقط کافیه که پیج اینستاگرام بالای 10k داشته باشی و مارو تگ کنی و ما یه کد تخفیف بهت میدیم که می تونی روی کل سبد خریدت 30 درصد تخفیف بگیری.

یه تقلب بهت برسونم؟ اگر خودتم پیج 10k نداشتی می تونی از یکی دیگه بخوای که ما رو تگ کنه.

جهت دریافت کد تخفیف و بنر به یکی از پیج های اینستاگرامی زیر دایرکت بدین و کلمه کد تخفیف رو تایپ کن.

@virainvest.ir

@babakahmadpoor.finance

اگر روی لینک زیر هم کلیک کنی مستقیم میتونی وارد پیج اینستاگرامیمون بشی!

توی پیج اینستامون کلی آموزش، خبر، تحلیل و سیگنال از بورس و فارکس و ارز دیجیتال داریم.

تمام ویدیوهای آموزشی توی حوزه های پولساز هم در کانال یوتیوبمون قرار داره.

1 پاسخ
  1. میلاد
    میلاد گفته:

    تا حالا اسم بیت کوین و ارزهای دیجیتال رو حتما شنیدی ولی نمیدونی چه جوری باید اون هارو خرید فروش کنی؟!!!
    با صرافی نوبیتکس تو هم خیلی اسون میتونی وارد معامله بیت کوین و رمزارز ها بشی!!! کافیه وارد لینک زیر بشی و با یه ایمیل معتبر و تعیین یه گذرواژه در این صرافی ثبت نام و بعدش هم فوری احراز هویت کنی و بعد خرید و فروش هاتو شروع کنی به همین سادگی!!!!
    راستی هر سوال و یا ابهامی هم داشتی یه سر به پروفایل ما بزن حتما جواب سوال هاتو میگیری!!!
    https://nobitex.ir/signup/?refcode=90082

    و اما سورپرایز ویژه:
    جهت بهرمندی از تخفیف دائمی در کارمزد معاملات حتما دقت فرمایید حین ثبت نام کد معرف 90082 در کادر مربوطه وارد شده باشد و یا بلافاصله
    پس از ثبت نام از منوی سمت راست در قسمت معرفی دوستان در پایین صفحه در قسمت “در صورت معرفی شدن توسط سایرین” کد 90082 وارد کنید.
    پرسود و پیروز باشید!

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *