افزودن شبکه های مختلف به کیف پول متامسک فقط با 1 کلیک

اضافه کردن شبکه های مختلف به کیف پول متامسک

یکی از معتبرترین و کارآمدترین سایت های حوزه کریپتوکارنسی و ارزدیجیتال، سایت کوین مارکت کپ می باشد. این سایت کارایی های بسیار زیادی را در این حوزه دارد که در آینده مقالات بیشتری از این سایت برایتان منشر خواهیم کرد.

یکی از بخش های این سایت، معرفی ایردراپ معتبر می باشد که در زیر نحوه گرفتن ایردراپ از این سایت توضیح داده می شود. 

1- جهت گرفتن ایردراپ از Coinmarketcap ابتدا می بایست در سایت ثبت نام نمایید. بدین منظور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

یکی از معتبرترین و کارآمدترین سایت های حوزه کریپتوکارنسی و ارزدیجیتال، سایت کوین مارکت کپ می باشد. این سایت کارایی های بسیار زیادی را در این حوزه دارد که در آینده مقالات بیشتری از این سایت برایتان منشر خواهیم کرد.

یکی از بخش های این سایت، معرفی ایردراپ معتبر می باشد که در زیر نحوه گرفتن ایردراپ از این سایت توضیح داده می شود. 

1- جهت گرفتن ایردراپ از Coinmarketcap ابتدا می بایست در سایت ثبت نام نمایید. بدین منظور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دنیای ارزدیجیتال به یکی از پردرآمدترین و سرزبان ترین بازارهای مالی دنیا در این سال ها تبدیل شده است. کسب درآمد در این بازار به مهارت و آموزش زیادی نیاز دارد. یکی از ملزومات فعالیت در بازار ارزدیجیتال، آشنایی و مهارت استفاده از پلتفورم ها، صرافی ها، کیف پول ها و … است. نحوه استفاده و بهره مندی از سایت ها و پلتفورم های مختلف (مثل کوین مارکت کپ و …)، صرافی ها (مثل بایننس و کوکوین و…)، کیف پول ها (مثل کیف پول متامسک، تراست ولت و…) در این بازار بسیار حائز اهمیت می باشد.

در مقاله نصب کیف پول متامسک | افزودن 8 شبکه کاربردی به کیف پول به طور کامل به معرفی کیف پول متامسک، نحوه نصب و راه اندازی در موبایل و سیستم و همچنین نحوه اضافه کردن 8 شبکه بسیار کاربردی به این کیف پول، البته به روش قدیمی توضیح داده شده است. 

اما توی این مقاله قراره روشی آموزش داده بشه که هر شبکه ای که مدنظرتونه فقط با یک کلیک به کیف پولتون اضافه بشه!

این مقاله بخشی از دوره رایگان صفر تا ترید ارزدیجیتال می باشد. در این دوره رایگان و بسیار ارزشمند بطور جامع و کامل نحوه استفاده از سایت ها و پلتفورم ها، صرافی ها مثل Kucoin، Nobitex و… ، کیف پول هایی مثل Trustwallet, Metamask ، نحوه معامله اسپات، مارجین، فیوچرز و چندین آموزش بسیار مفید دیگر ارائه شده است. بطور قطع ارزش این دوره چندین میلیون تومان می باشد.

Altseason is Coming
التسیزن

با این دو تا آلتسیزن رو از دست نمیدی !!!

1- پکیج سیگنال و تحلیل 50 آلت کوین مستعد پامپ

2- دوره رایگان صفر تا ترید ارزدیجیتال

کیف پول متامسک (Metamask Wallet)

کیف پول متامسک یکی از کیف پول های رسمی و معتبر اتریوم می باشد که به دلیل محیط کاربردی ساده از محبوبیت نسبی برخوردار است. این کیف پول رابطی بین شما و داراییتان در بلاک چین می باشد و به اصطلاح یک کیف پول حضانتی است. کیف پول متامسک یک کیف پول از نوع گرم است و از مزایای آن می توان استفاده همزمان در گوشی همراه و مرورگرهای کامپیوتر نام برد.

متن باز بودن، پشتیبانی از تعداد وسیعی از توکن ها و رمزارزها، رابط کاربری ساده و جذاب، ذخیره سازی داخلی کلمات ریکاوری و قابلیت اتصال به صرافی های غیرمتمرکز و پلتفورم ها از جمله مزایای این کیف پول می باشد.

اگرچه وجود افزونه در مرورگر سیستم باعث کاهش نسبی امنیت این کیف پول شده است اما همچنان از امنیت بالایی برخوردار بوده و روز به روز هم در حال افزایش امنیت می باشد. همچنین کیف پول متامسک هنگام نصب تنها از شبکه اتریوم پشتیبانی می کند و بر خلاف کیف پول تراست ولت می بایست شبکه های مورد نیاز به این کیف پول اضافه گردد.

کیف پول متامسک

راحتترین روش افزودن شبکه های مختلف به کیف پول متامسک

در مقاله مربوط به نحوه نصب و راه اندازی کیف پول متامسک، نحوه اضافه کردن 8 شبکه ضروری برای کیف پول به روش قدیمی آموزش داده شد. لینک این مقاله در ابتدای مقاله موجود می باشد.

در این مقاله بهترین و راحتترین روش برای افزودن شبکه های مختلف به کیف پول متامسک تنها با یک کلیک آموزش داده خواهد شد. روش کار به طور عملی و گام به گام در ویدیو ابتدای مقاله توضیح داده شده است. جهت افزودن شبکه های مختلف می بایست از سایت زیر استفاده نمایید.

این سایت بسیار معتبر بوده و دارای صدها شبکه مختلف می باشد. همچنین یکی از قابلیت های این سایت این است که می توانید شبکه مورد نظر خود را نیز اضافه نمایید. به منظور اضاف کردن شبکه های مدنظر به کیف پول متامسک به روش زیر عما نمایید:

1- اگر از موبایل استفاده می نمایید از قسمت “Browser” و اگر از کامپیوتر استفاده می نمایید در مرورگری که اکستنشن کیف پول متامسک نصب می باشد، سایت Chainlist.org را سرچ نمایید.

2- در پنجره باز شده بر روی “Connect Wallet” کلیک کرده تا کیف پول به سایت متصل شود.

پس از کلیک بر روی این گزینه تعدادی تاییدیه در کیف پول از شما خواسته می شود.

3- شبکه مورد نظر را از بین شبکه های وجود جستجو یا در بخش “Search Networks” نام شبکه را سرچ نمایید.

4- پس از یافتن شبکه مدنظر بر روی “Add to Metamask” کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی این گزینه تعدادی تاییدیه در کیف پول از شما خواسته می شود.

کیف پول متامسک

به همین راحتی و به همین سرعت می توانید هر شبکه ای که فکرش را می کنید به کیف پول متامسک اضافه نمایید.

امیدوارم این مقاله نیز همچون مقالات قبل مورد استفاده قرار گرفته باشه!

در این سایت ردپای پول رو دنبال می کنیم، پس اگر شمام می خواین رد پول رو دنبال کنین، با ما همراه باشین.

راستی میدونستی می تونی با یه کار کوچیک ازمون کد تخفیف 20 درصدی روی تمام محصولات قابل فروشمون چه محصولات الان و چه محصولات ارزنده ای که در آینده قراره منتشر بشه بگیری؟

فقط کافیه که پیج اینستاگرام بالای 10k داشته باشی و مارو تگ کنی و ما یه کد تخفیف بهت میدیم که می تونی روی کل سبد خریدت 30 درصد تخفیف بگیری.

یه تقلب بهت برسونم؟ اگر خودتم پیج 10k نداشتی می تونی از یکی دیگه بخوای که ما رو تگ کنه.

جهت دریافت کد تخفیف و بنر به یکی از پیج های اینستاگرامی زیر دایرکت بدین و کلمه کد تخفیف رو تایپ کن.

@virainvest.ir

@babakahmadpoor.finance

اگر روی لینک زیر هم کلیک کنی مستقیم میتونی وارد پیج اینستاگرامیمون بشی!

توی پیج اینستامون کلی آموزش، خبر، تحلیل و سیگنال از بورس و فارکس و ارز دیجیتال داریم.

تمام ویدیوهای آموزشی توی حوزه های پولساز هم در کانال یوتیوبمون قرار داره.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *